موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

هزینه سفر موضوع مهمی است که پیش از سفر باید با آگاهی کامل از مقصد ، هزینه های حدودی را پیش بینی کرد.

کشور گرجستان و شهر زیبای تفلیس از جانب ایرانی های زیادی به عنوان یک مقصد سفر انتخاب می شود. در این مقاله قصد داریم در خصوص هزینه های سفر به تفلیس صحبت کنیم.

تفلیس

راه هایی برای کاهش هزینه سفر به تفلیس

اطلاعات خود را در مورد شهر تفلیس بالا ببرید. از اماکن دیدنی ، وسایل حمل و نقل ، انواع محل برای اقامت ، نوع رستوران ها و ... . همچنین بهتر است نقشه ای از این شهر در تلفن همراه خود و یا به صورت چاپی همراه خود داشته باشید.

جابجایی ارزان در تفلیس

یکی از ارزان ترین روش های جابجایی در هر شهری ، استفادهاز وسایل حمل و نقل عمومی می باشد. تفلیس نیز دارای اتوبوس ، مترو و .. می باشد. که برای جابجایی ارزان در تفلیس می توانید از آن ها استفاده کنید.

اتوبوس در تفلیس

می توانید از کارت های اعتباری مخصوص اتوبوس و مترو تفلیس تهیه کنید. که حدود 2 لاری هزینه آن است. و قابل شارژ می باشد. در هر بار استفاده 50 تتری معادل نیم لاری از کارت شما کم می شود.

اقامت ارزان در تفلیس

ارزان ترین نوع اقامت در هر شهری ، استفاده از هاستل های آن شهر می باشد. هاستل ها محل های اقامتی هستند که به صورت مشترک با مسافران دیگر استفاده می شود.

سوئیت و هتل نیز گزینه های دیگر برای اقامت در سفر به تفلیس می باشند. هر سه مورد دارای درجه بندی می باشند. و با توجه به خدماتی که ارائه می دهند ، قیمت های متفاوتی را برای هر شب اقامت می گیرند.

هتل در تفلیس

غذا ارزان و بازدید از اماکن دیدنی در تفلیس

می توانید غذا را در رستورانی شیک و لوکس بخورید و یا در رستوران ها و فست فودهای معمولی در خیابان ها. حتی می توانید غذاهای آماده از مغازه ها خریداری کرده و غذای خود را تهیه کنید. اما پیشنهاد می شود حتما از غذاهای گرجستان بخورید و آن ها را امتحان کنید.

غذاهای گرجستان

اماکن دیدنی تفلیس را از طریق اینترنت پیدا کرده. و با توجه به علاقه خود اماکنی را برای بازدید انتخاب و لیست کنید. تا در زمان سفر وقت شما را نگیرد. و از قبل مقصدتان مشخص باشد.

هزینه بازدید از اماکن دیدنی متفاوت است. و بعضی اماکن حتی رایگان هستند.

نظرات (۱)

سلام وب زیبایی دارید.

لطفا به وب من هم سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی