موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

سلام لیلا هستم. من میخوام از تجربه ازدواج در گرجستان بگم.  نامزد من ایرانی هستن که تراول داکیومنت دانمارک داره. برای اینکه من بتونم برم دانمارک به ما گفتن باید برید ترکیه ازدواج کنید که سند ازدواج بین المللی داشته باشید. و کارهاتون راحت تر پیش بره. خیلی تحقیق کردیم. و تقریبا از هرجا تحقیق میکردیم اسم موسسه گلوبال کادرو میدیدم. باهاشون صحبت کردم گفتن نمی تونیم ازدواج در ترکیه ثبت کنیم. خیلی ناراحت شدم چون احساس کردم کاری نمیشه کرد. ولی مشاور بهم گزینه گرجستان پیشنهادکرد. اولش شک داشتم. ولی بعد از تحقیق متوجه شدم سند ازدواج گرجستان برای دانمارک قبوله. باموسسه مجدد تماس گرفتم و باهاشون هماهنگ کردم برای ازدواج. 

کارهامون خیلی عالی پیش رفت. قبل از اینکه بریم گرجستان همه هماهنگی ها رو انجام دادن. بعد از ورود به تفلیس هم همراهیمون کردن برای ازدواج و بدون مشکل در 2 روز ازدواجمون ثبت کردن. واقعا از این موسسه و کادر حرفه ایشون متشکرم. و استرس ما رو برطرف کردن با مشاوره های دقیقشون.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی