موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

یکی از جذابیت ها در هر سفری ، خوردن و امتحان کردن غذاهای آن منطقه می باشد.

هر منطقه و شهر و کشوری، غذاهای مخصوص به خود را دارد که متناسب با شرایط زندگی ، اقتصادی ، جغرافیایی و فرهنگ و گذشته آن منطقه است. و همه این عوامل در تنوع غذایی و نوع غذا تاثیر دارد.

کشور گرجستان نیز فرهنگ غذایی با تنوع غذایی زیادی دارد. نوع طبخ و چیدمان سفره در گرجستان یکی از دلایل تمایز فرهنگ غذایی گرجستان می باشد.

غذاهای گرجی

در اکثر غذاهای گرجی از گوشت و مرغ و ماهی تازه استفاده می شود. اکثر رستوران های محلی گرجی ، غذا را در ظروف سفالی سرو می کنند.

چند غذا معروف گرجستان

خینکالى ،یکی از غذاهای سنتی و از معروفترین غذاهای گرجستان است. گوشت را با ادویه های مختلف مزه دار کرده و در خمیر نازکی به شکل بقچه پیچیده می شود. معمولا این غذا را با دست و بدون قاشق خورده می شود.

خینکالی

چخخبیلى، شاید تلفظ اسم این غذا برای ما کمی سخت باشد، اما غذای ساده ای می باشد. نوعی خورشت گرجی می باشد که از گوشت گاو ، مرغ یا بوقلمون و سبزیجاتی مانند ترخون درست می شود.    

چخخبیلی                            

چاناخى غذایی مشابه تاس کباب می باشد و از بادمجان، گوجه و سیب زمینی و سبزیجات تهیه می شود. که در ظروف سفالی طبخ می شود. این ظروف سفالی مخصوص چاناخی نام دارد و به همین دلیل اسم این غذا چاناخی می باشد. 

چاکاپولی خورشت محبوب گرجی هاست که سبیه به خورشت گوجه سبز می باشد. از گوشت قرمز به همراه گوجه سبز ، پیاز و سبزیجاتی مانند جعفری نعنا، شوید ، گیشنیز و ترخون تهیه می شود.

]h;h\,gd

شیشلیک کباب معروفی است که در بیشتر کشورهای آسیایی مانند ایران ، ترکیه ، گرجستان ، آذربایجان و...  طبخ می شود. 

شیشلیک

چیکن تاباکا ، که در روسیه هم وجود دارد. مرغ را با ادویه و سیر و سس های مخصوص مزده دار کرده و در تابه ابتدا سرخ کرده و سپس بعد از پهن کردن آن در ظرفی، مرغ را فشرده می کنند. 

چیکن تاباکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی