موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.

اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.

اقامت دائم گرجستان

روش های اخذ اقامت گرجستان متفاوت بوده. اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان ، اقامت از طریق سرمایه گذاری در گرجستان ، اقامت از طریق ثبت شرکت در گرجستان ، اقامت کاری گرجستان ، اقامت تحصیلی گرجستان و اقامت از طریق ازدواج در گرجستان.

اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان

برای خرید ملک در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان، باید ارزش ملک حداقل 100 هزار دلار کارشناسی شود. زمین کشاورزی شامل قانون اخذ اقامت نمی باشد. این نوع اقامت یکساله بوده و برای تمدید باید همچنان سند به نامتان باشد. 

اقامت دائم از طریق خرید ملک

اقامت از طریق ثبت شرکت در گرجستان

با ثبت شرکت در گرجستان و استخدام کارمند گرجی و حسابدار و پرداخت مالیات های شرکت، بعد از 3 ماه از ثبت شرکت، می توانید درخواست اقامت گرجستان دهید. 

اقامت از طریق ثبت شرکت

اقامت کاری گرجستان

در صورت استخدام در یک شرکت گرجی و دریافت اجازه کار ، می توانید بعد از عقد قرارداد با شرکت گرجی و گرفتن نامه از شرکت مبنی بر اشتغال در آن شرکت برای اقامت گرجستان اقدام نمایید. 

اقامت سرمایه گذارى در گرجستان 

با سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی به ارزش 300 هزار دلار، می توانید اقامت از طریق سرمایه گذاری بگیرید. توجه داشته باشید که خرید ملک سرمایه گذاری محسوب نمی شود. 

اقامت تحصیلى در گرجستان

با تحصیل در یکی از دانشگاه های خصوصی یا دولتی گرجستان و گرفتن نامه ای از دانشگاه ، می توانید اقامت تحصیلی گرجستان را بگیرید. و تمام شدن تحصیل یا انصراف از تحصیل، اقامت نیز ابطال می شود.

اقامت از طریق ازدواج در گرجستان

در صورت ازدواج با شخص گرج ، می توانید درخواست اقامت گرجستان دهید. ازدواج در گرجستان باید واقعی باشد و در صورت صوری بودن، اقامت داده نمی شود. و این موضوع از طرف اداره مهاجرت بررسی می شود.

ازدواج در گرجستان
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی