موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

ازدواج در گرجستان موضوعی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و افراد زیادی خواهان ثبت ازدواج در گرجستان هستند. 

ازدواج ایرانیان در گرجستان

چرا ثبت ازدواج در گرجستان

اما به چه دلیل کشور گرجستان برای ازدواج انتخاب می شود؟ اگر دو شخص با دو ملیت و تابعیت مختلف بخواهند با یکدگیر ازدواج کنند، نیاز دارند ازدواج خود را در کشور دیگری به ثبت برسانند که مورد قبول کشورهایشان باشد. سپس سند ازدواج را به کشور خود ببرند. و برای کارهای ویزا پیوست به همسر و اخذ اقامت کشورهای اروپایی اقدام نمایند.

کشورهایی هستند که می توانید در آن ها ازدواج کنید و سند ازدواج این کشورها مورد قبول سایر کشورها نیز می باشد. از جمله این کشور ها می توان به ترکیه و گرجستان اشاره کرد. ازدواج در ترکیه نیز ازدواج بین المللی است. و مورد قبول سایر کشورهای اروپایی و آمریکا می باشد.

سند ازدواج گرجستان نیز مورد قبول سایر کشورها می باشد. ایرانیان زیادی هستند که این دو کشور را برای ثبت ازدواج بین المللی انتخاب می کنند. و ازدواج ایرانیان در گرجستان این روزها زیاد شده است.

سند ازدواج گرجستان

ازدواج در گرجستان با تراول داکیومنت

اگر شخصی پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت داشته باشد، می تواند در گرجستان ازدواج کند. 

در صورتیکه نیاز به ثبت ازدواج در گرجستان دارید از طریق واتساپ تماس بگیرید. 595124401-00995


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی