موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

سفر به باتومی

شهر باتومى دومین شهر بزرگ و پایختت صنعت گردشگرى گرجستان است. که در کرانه دریاى سیاه قرار دارد. باتومى از جاذبه هاى گردشگرى فراوانى برخوردار است. و سالیانه گردشگرانه زیاد ایرانى به این کشور سفر مى کنند. 

سفر به باتومی

شهر باتومى از جاهاى دیدنى و اماکن تفریحى زیادى برخوردار است. که سفر کردن به این شهر زیبا خالى از لطف نیست. و کسانى که قصد سفر به باتومى را دارند، باید اطلاعات کافى در مورد سفر به باتومى را کسب کنند. و به راهنماى سفر نیاز دارند .

راه هاى سفر به باتومى 

براى سفر کردن به شهر زیباى باتومى راه هاى زیادى وجود دارد. که بستگى به سلیقه خودتان دارد که کدام راه را انتخاب کنید.

اگر هزینه سفر برایتان مهم نباشد، مى توانید از تورهاى هوایى استفاده کنید. ولى اگر هزینه سفر برایتان مهم است و صرفه جویى در سفر برایتان اهمیت دارد، مى توانید سفرهاى زمینى را انتخاب کنید. که گزینه خوبى است.

یکى دیگر از راه ها، سفر به همراه دوست یا خانواده و یا استفاده از تور می باشد.

سفر به باتومى با تور مسافرتى 

تورى که فقط مختص شهر باتومى باشد، را به سختى پیدا مى کنید. پس مى توانید از تورهاى مسافرتی به گرجستان که بازدید از شهرهاى باتومى و تفلیس را به صورت ترکیبى دارند، استفاده کنید. 

و در یک سفر مى توانید از دو شهر در این کشور دیدن کنید. باید توجه داشته باشید که قیمت و هزینه هاى تورهاى هوایى به نسبت آژانس هاى مسافرتی و امکانات اقامتى متفاوت است. 

باتومی

و همچنین به این نکته باید اشاره شود که در تورهاى هوایى به مقصد باتومى، هواپیما در تفلیس فرود مى آید. و از آنجا از طریق اتوبوس مسافران راهى باتومى مى شوند. 

باید از این نکات غافل نشوید که دو خط هوایى به صورت مستقیم به مقصد باتومى پرواز مى کند. و شما مى توانید از تورهاى زمینى به تفلیس و باتومى نیز استفاده کنید. 

هزینه سفر به باتومى بدون تور

اگر قصد سفر به باتومى را دارید، باید یک برنامه ریزى دقیق و درست داشته باشید. و از راهنماى سفر کمک بگیرید. براى رفتن به باتومى راه هاى زمینى و هوایى وجود دارد که باید پیش از سفر در مورد راه ها خوب تحقیق کنید.

سفر هوایى به باتومی

از ایران تنها دو خط هوایی هست که مستقیم به باتومی پرواز می کنند. باقی پروازها به مقصد تفلیس هستند.

سفر هوایی به باتومی

کسانى که مى خواهند مستقیم به باتومى سفر کنند، باید هزینه بیشترى را پرداخت کنند. پیشنهاد ما براى ایرانیان که قصد سفر به باتومى را دارند، و از پرواز جامانده اند و می خواهند خود را به این شهر برسانند، با پرواز تفلیس به این شهر بروند. 

و از آنجا مى توانند به صورت زمینى و هوایی خود را به شهر باتومى برسانند. باید توجه داشته باشید که باید هزینه بیشترى پرداخت کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی