موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

هزینه اقامت در تفلیس

تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. که سالیانه گردشگران زیادى از ایران به مقصد تفلیس سفر مى کنند. هزینه سفر براى گردشگران اهمیت دارد. 

هزینه تفلیس

باید در ابتدا بهتون بگیم که هزینه سفر به تفلیس چندان  بالا نیست. و تفلیس جز شهرهاى گران نیست. در  سفر به تفلیس هزینه ها متفاوت هستند. 

و بستگى به برنامه ریزى خودتان در سفر دارد. اگر تصمیم دارید که به تفلیس سفر کنید نگران هزینه ها نباشید. همانطور که قبلا گفته شد، واحد پول گرجستان لاری می باشد که بین ٣هزار تا ٤هزار تومان مى باشد.  

قیمت بلیط تفلیس

هزینه سفر زمینى با اتوبوس از تهران به تفلیس بین ١٨٠تا٢٥٠هزار تومان مى باشد. که مسافت زمینى ١١٢٠کیلومتر است. هزینه هوایی بین یک تا دو میلیون تومان مى باشد. 

هزینه عوارض خروج از کشور براى بار اول ٢٢٠ هزار تومان مى باشد. اگر نمى خواهید هزینه سفر به تفلیس بیشتر از چیزى که در نظر گرفته اید باشد، بهتر است با تور سفر کنید.

هزینه هتل در تفلیس

هتل هاى زیادى در این شهر وجود دارد که براى اقامت خود نسبت به هزینه در نظر گرفته می توانید انتخاب کنید. هزینه هاى هتل ها به صورت تقریبى برای هتل هاى معمولى بین ٥٠ تا١٢٠ لارى  براى هر شب می باشد. هتل هاى لوکس حدود ٧٠ تا ٦٠٠ لارى مى باشد. همراه با صبحانه. 

هتل در تفلیس

همچنین اگر شما از هاستل هاى این شهر استفاده کنید، مى توانید با هزینه پایین تر و برای هر شب حدود ١٠تا١٢٠ لارى پرداخت کنید. 

هزینه غذا در تفلیس

اصلى ترین هزینه ها در سفر، هزینه هاى خورد و خوراک مى باشد. که شما در رستوران هاى ارزان١٠ تا١٢ لارى، و در رستوران هاى لوکس ٥٠لارى، فست فودهاى زنجیره اى ١٠ تا ١٥ لارى باید پرداخت کنید. 

غذا در تفلیس

به طور کلى غذا در نفاط توریستى و گردشگرى تفلیس گران تر از جاهاى دیگرى مى باشد. به همین دلیل براى تهیه غذا در تفلیس دقت کنید که از کجا تهیه مى کنید. 

اگر قصد درست کردن غذا در سوئیت را دارید مى توانید براى تهیه مواد اولیه غذا به بازارهاى محلى سر بزنید و از آنجا خرید کنید.

هزینه حمل و نقل در تفلیس

ورودى تاکسى ها در این شهر یک لار مى باشد، و باید به تاکسى ها دقت کنید. مانند سایر کشورها که راننده تاکسى ها سعى دارند پول بیشترى از مسافران بگیرند. 

حمل و نقل در تفلیس

بلیط اتوبوس و مترو نیم لارى (50تتری) می باشد. یکى از ارزان ترین راه ها براى رفتن به نقاط گردشگرى در تفلیس استفاده از مترو می باشد. 

هزینه بازدید از جاهای دیدنی تفلیس

هزینه جاهاى دیدنى متفاوت است. مثلا هزینه تله کابین تفلیس ١ لارى، پارک آبى جینو ٤٠تا١٢٠لارى، حمام گوگردى گولو بین ٣٠تا٢٠٠لارى مى باشد. همچنین ورودی بعضى از کلیساها رایگان مى باشد. هزینه بنزین ١.٥تا٢لارى برای هر لیتر مى باشد. هزینه مکالمه اپراتور این کشور ٢/.لارى مى باشد. 
 

تله کابین در تفلیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی