موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

در این مقاله قصد داریم کلیسا جامع تثلیث و پل صلح تفلیس را به شما معرفی کنیم. تا اگر قصد سفر به تفلیس دارید، از این مکان های زیبا و جذاب دیدن کنید.

کلیسا

کلیسا جامع تثلیث تفلیس

یکی از معروفترین کلیساها و جاهای دیدنی گرجستان و شهر تفلیس می باشد. این کلیسا به عنوان کلیسا اصلی ارتدوکس های گرجی است. همچنین نماد کشور گرجستان نیز می باشد.

کلیسا جامع تثلیث به عنوان سومین کلیسا بلند ارتدوکس در دنیا شناخته شده است. ارتفاع از کف تا بالای صلیب این کلیسا، 1055 متر می باشد. صلیب نصب شده بر گند کلیسا از جنس طلا و با ارتفاع حدود 7.5 متر می باشد.

روند ساخت این کلیسا از سال 1994 شروع شد و تا 2004 طول کشید. به مناسبت بزرگداشت 2000 سال میلاد مسیح و همچنین سالگرد 1500 استقلال گرجستان ساخته شد.

تزیین کلیسا

مساحت این کلیسا حدود 5000 متر مربع است. معماری آن به گونه ای است که از 9 کلیسا کوچک که 5 کلیسای آن در قسمت بزرگی از زیر زمین واقع شده است، ساخته شده است.

معماری آن برگرفته از معماری سنتی گرجی است. کف کلیسا توسط کاشی های مرمر زیبا فرش شده است. فضا و ساختار داخلی کلیسا مزین شده با گل و شمع و نقاشی های زیبا و چشم نواز بر دیوارهای آن می باشد.

نقاشی سقف

بازدید به صورت همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18 می باشد. ورودی آن هم رایگان است. 

ایستگاه اتوبوس Gumbri,Samrelko و یا ایستگاه مترو Avlabari به این کلیسا نزدیک می باشد.

پل صلح تفلیس

پل صلح به عنوان اولین سازه مدرن در سال 2010 در شهر نفلیس بر روی رود کورا ساخته شد. جنس این پل که برای عابران پیاده است، از فولاد و شیشه می باشد. دو قسمت قدیمی و جدید تفلیس توسط این پل به یکدیگر متصل شده. که طول آن 150 متر است.

پل صلح

معمار و طراح آن یک مهندس معروف ایتالیایی بوده. و قطعات در ایتالیا ساخته شده و سپس به تفلیس فرستاده شده است. 

نورپردازی

ویژگی این پل نورپردازی زیبا و منحصربه فرد آن می باشد که توسط فرانسوی ها انجام شده. و رقص نورها در شب جلوه ای زیبا به پل میدهد. 
قلعه ناریکالا و کلیسا متخی در یک سمت پل صلح قرار دارد و با عبور از این پل می توانید به  باراتاشویلی و کاخ ریاست جمهوری بروید.

پل صلح

زیبایی نورپردازی و نحوه ساخت این پل، منظره زیبایی را در شب به وجود می آورد که می توانید برای تفریح و عکاسی در شب به بازدید این پل بروید. همچنین در کافه های زیبا اطراف این پل نوشیدنی میل کنید. این پل همه ساعات روز قابل بازدید است. و رایگان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی