موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۰
  • ۰

کشور گرجستان که نام اصلی آن ساکارتول (sakartvelo) می باشد. از جمله کشورهای اوراسیایی می باشد. یعنی دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. و به دنیال پیوستن به اتحادیه اروپا میباشد.

گرجستان

پایتخت این کشور شهر تفلیس می باشد. واحد پول گرجستان لاری می باشد. زبان آن ها گرجی می باشد.

ایرانی ها برای رفتن به گرجستان نیاز به ویزا ندارند و با داشتن بلیط رفت و برگشت هواپیما ، واچر هتل و پول نقد کافی می توانند به گرجستان سفر کنند. شاید این مورد یکی از دلایل انتخاب این کشور برای انجام ازدواج در گرجستان باشد.

مردم گرجستان، مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند که با توریست ها به خوبی برخورد می کنند. کلیساهای باستانی و قدیمی و زیبای زیادی در این کشور وجود دارد که می توانید از ان ها دیدن نمایید.

کلیسا

بازارهای محلی ، سنتی و رنگارنگ در این کشور به وفور دیده میشود. و جریان زندگی را می توانید در این بازارها ببینید و لذت ببرید. برخی از فروشنده های این بازارها، با لباس های محلی هستند. که باعث جذابیت بیشتر این بازار ها شده. و افرادی که حتی قصد خرید ندارند برای تماشای زیبایی های این بازارها به آنجا می روند.

یکی از امکان دیدنی در تفلیس قلعه ناریکالا می باشد. به معنی قلعه مادر. این قلعه به عنوان نماد باستانی گرجستان شناخته شده است.

شب های شهر تفلیس بسیار زیبا و پرجنب وجوش می باشد.

شهر باتومی

یکی از شهرهای زیبای گرجستان، شهر باتومی می باشد. شهری ساحلی که در ساحل دریا سیاه قرار دارد. باتومی شهری مدرن است.

باتومی

باغ گیاه شناسی باتومی نیز بسیار معروف است. و بیشتری تنوع گیاه و جانور در دنیا در این باغ می باشد.

نمایش زیبای دلفیناریوم نیز در شهر باتومی برگزار می شود. که اجراهایی به زبان های مختلف مانند روسی و انگلیسی برگزار می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی