موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج بین المللی در گرجستان با موسسه بین المللی گلوبال کادرو-تماس از طریق واتس اپ 595124401-00995

موسسه بین المللی گلوبال کادرو-شعبه گرجستان

ازدواج افراد با ملیت های مختلف و ازدواج کسانی که پاسپورت شهروندی ندارند. و پاسپورت مسافرتی یا تراول داکیومنت دارند، در کشور گرجستان توسط موسسه بین المللی گلوبال کادرو دارای شعب معتبر با آدرس ثابت در تهران و استانبول و تفلیس

  • ۱
  • ۰

برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.

پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ویزا

ورود به هر کشور نیاز به اجازه ورود به آن کشور می باشد. یعنی هر فرد خارجی برای ورود به کشور دیگر باید اجازه ورود به آن کشور را داشته باشد. در واقع ویزا داشته باشد. 

حال در این بین بعضی کشورها با هم تعهدنامه ای امضا کرده اند که مطابق آن شهروندان این کشورها برای سفر به کشور دیگر نیاز به ویزا ندارند.

شهروندان ایرانی نیز برای مسافرت به برخی کشورها ویزا نیاز دارند. و برخی کشورها ویزا نیاز ندارند.

از جمله کشورهایی که به ویزا نیاز ندارند، ترکیه و گرجستان می باشد.

ویزا گرجستان

یعنی هر فرد ایرانی تنها با داشتن پاسپورت معتبر ایرانی می تواند به این دو کشور وارد شود.

ولی مدت اقامت در این کشورها محدود بوده. به عنوان مثال در کشور ترکیه در هر 6 ماه 90 روز می توانند در ترکیه بمانند. و برای کشور گرجستان نیز در هر بار ورود به گرجستانبه مدت 45 روز می توانند بدون ویزا در گرجستان بمانند.

گرجستان

از سال 2018 با وضع قوانین جدید، ایرانی ها برای ورود به گرجستان، به مدارک دیگری هم نیاز دارد. از جمله بلیط رفت و برگشت ، واچر هتل ، بیمه مسافرتی و هزینه اقامت (برای هز نفر حدود 500 دلار) . همچنین ممکن هست سوالاتی از قبیل هدف از سفر، تعداد روزهایی که می خواهید بمانید و ... نیز از شما پرسیده شود. که بهتر است با آرامش و خوشرویی به این سوال ها پاسخ دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی